حبابی کردن مو با شال
آموزش حبابی کردن موها با استفاده از شال
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۸
تونر مناسب پوست چرب
آموزش تهیه تونر مخصوص پوست های چرب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۸

آموزش درست کردن کرم خانگی

کرم دور چشم خانگی

آموزش درست کردن کرم خانگی

آموزش درست کردن کرم خانگی

   کرم های زیادی برای دست و صورت توسط کمپانی های مختلفی تولید می شود. این کرم ها برای مرطوب کردن پوست و رفع چین و چروک استفاده می شوند. البته شما می توانید به راحتی در منزل با استفاده از مواد طبیعی کرم های خانگی و درمانی تهیه کنید. موادی که برای تهیه کرم های خانگی استفاده می شوند همگی بدون عوارض بوده و موجب تقویت پوست نیز خواهند شد. در این ویدیو ما قصد داریم نحوه تهیه یک کرم خانگی را به شما آموزش دهیم که هم برای رفع چین و چروک و هم برای تقویت پوست دور چشم نیز می توان از آن استفاده کرد. 
   برای تهیه این کرم یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را روی اجاق گاز آب کنید و درون ظرفی بریزید. سپس 6 تا 8 عدد قرص ویتامین E را سوراخ کرده و درون روغن نارگیل آب شده بریزید. سپس مقداری اسانس بنزن را به مخلوط خود اضافه کنید و هم بزنید. سپس این مخلوط را درون یخچال قرار دهید تا جامد شود. سپس هر شب قبل خواب این کرم را دور چشمان خود و جاهایی که دارای خطوط و چین و چروک است بزنید. البته از این کرم نیز می توان برای پاک کردن آرایش صورت نیز استفاده کرد. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش درست کردن کرم خانگیReviewed by سه رخ on Apr 28Rating: 3.0آموزش درست کردن کرم خانگیکرم های خانگی، کرم هایی هستند که می توان آن ها را با استفاده از مواد طبیعی مانند روغن نارگیل تهیه کنید و از طریق این کرم پوست خود را تقویت کنید. در این ویدیو کرم دور چشم خانگی را به شما آموزش می دهیم.

کرم های خانگی، کرم هایی هستند که می توان آن ها را با استفاده از مواد طبیعی مانند روغن نارگیل تهیه کنید و از طریق این کرم پوست خود را تقویت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *