هیدراته پوست
ماسک آبرسان پوست
دی ۲, ۱۳۹۷
آموزش آرایش بدون ابزار آرایشی
دی ۴, ۱۳۹۷

مدل شینیون موی کوتاه

مدل شینیون

مدل شینیون موی کوتاه

مدل شینیون موی کوتاه

   بسیاری از خانم هایی که موهای کوتاه دارند تصور می کنند که با این موها نمی توانند از مدل های شینیون برای عروسی و مهمانی ها استفاده کنند. در حالی که مدل های بسیار  زیادی از شینیون موهای کوتاه وجود دارد که حتی بدون اضافه کردن موی مصنوعی می توان آن ها را بر روی موها اجرا کرد. در آرایشگاه بسیاری از شینیون کاران به صورت سالانه در دوره های تخصصی شینیون و دیزاین مو شرکت می کنند تا دانش و مهارت خود را در این زمینه گسترش دهند. در این دوره ها انواع مدل های شینیون برای انواع موها آموزش داده می شود. 
   در این ویدیو مدلی زیبا از شینیون برای موی کوتاه را آموزش می دهیم که برای دختران جوان و نوجوان بسیار مناسب و زیبا است. این شینون بسیار ساده است و در آن تنها موها به سه قسمت تقسیم می شوند. سپس موها در هم تنیده خواهند شد. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

مدل شینیون موی کوتاهReviewed by آرایشگاه on Dec 24Rating: 3.0مدل شینیون موی کوتاهخانم هایی که موهای کوتاه دارند می توانند با کمی ذوق و سلیقه شینیوون های زیبایی برای موهای خود انتخاب کرده و بر روی موها اجرا کنند. در این ویدیو مدلی زیبا از شینیون برای موی کوتاه را آموزش می دهیم.
  1. خانم هایی که موهای کوتاه دارند می توانند با کمی ذوق و سلیقه شینیوون های زیبایی برای موهای خود انتخاب کرده و بر روی موها اجرا کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *