آرایش چشم
آموزش میکاپ چشم مجلسی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۸
آرایش چشم
آموزش میکاپ چشم مجلسی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۸

ترفند جالب برای تشخیص لوازم آرایش تقلبی از اصل

لوازم آرایشی تقلبی و اصلی

ترفند جالب برای تشخیص لوازم آرایش تقلبی از اصل

 ترفند جالب برای تشخیص لوازم آرایش تقلبی از اصل

   امروزه محصولات آرایشی تقلبی بسیار زیادی توسط افراد سودجود تولید و روانه بازار شده است. بسیاری از این لوازم آرایشی تقلبی عواقب جبران ناپذیری را بر روی پوست و بدن خواهند داشت. برای تشخیص لوازم آرایشی اصلی و تقلبی روش ها و ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید متناسب با محصول آرایشی از این روش ها استفاده کنید. در این ویدیو روشی مناسب برای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی را به شما آموزش می دهیم. 
   در این ویدیو روش های تشخیص لوازم آرایش تقلبی از اصل را بر روی کرم پودر مک به شما اموزش می دهیم. یکی از روش های تشخیص از طریق درب کرم پودر است که درب کرم پودر را به ارامی روی میز شیشه ای بزنید که در نتیجه صدای سنگینی که از درب ظرف کرم پودر حاصل می شود نشان دهنده اصل بودن آن است. تست دوم به این صورت است که کرم پودر را تکان داده درب بطری کرم پودر را باز کنید. اگر کرم پودر به صورت خامه بر روی درب بطری باشد به این معنی است که کرم پودر اصل است اما اگر کرم پودر سریعا داخل بطری بریزد تقلبی است. برای آموزش بیشتر می توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

ترفند جالب برای تشخیص لوازم آرایش تقلبی از اصلReviewed by سه رخ on May 1Rating: 3.0ترفند جالب برای تشخیص لوازم آرایش تقلبی از اصلبرای تشخیص لوازم آرایش اصلی از تقلبی روش ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که می تواند با توجه به نوع محصول، انواع اصلی آن را تشخیص داد. در این مقاله ترفند جالب برای تشخیص لوازم آرایش تقلبی از اصل را به شما آموزش می دهیم.

برای تشخیص لوازم آرایش اصلی از تقلبی روش ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که می تواند با توجه به نوع محصول، انواع اصلی آن را تشخیص داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *