کرم دور چشم خانگی
آموزش درست کردن کرم خانگی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۸
آرایش چشم
آموزش میکاپ چشم مجلسی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۸

آموزش تهیه تونر مخصوص پوست های چرب

تونر مناسب پوست چرب

آموزش تهیه تونر مخصوص پوست های چرب

آموزش تهیه تونر مخصوص پوست های چرب

   تونر یکی از محصولات مراقبت از پوست است که چربی ها و آلودگی های سطح پوست را از بین برده و سطح پوست را پاکسازی کرده و منافذ پوست را تمیز می کند. در طول روز آلودگی های زیادی از طریق هوا و دست و لوازم آرایش بر روی پوست ما می نشیند. این آلودگی ها می توانند به منافذ پوست نفوذ کنند و پوست را دچار مشکلات زیادی کنند. البته جدا از این موارد افرادی که پوست چرب دارند بیشتر از سایر افراد در معرض آلودگی و جوش زدن بر روی پوست قرار دارند. به همین دلیل افرادی که پوست چرب دارند و یا پوستی متمایل به سمت چرب دارند می توانند برای جلوگیری از جوش زدن پوست خود از انواع تونرهای مناسب پوست چرب استفاده کنند.
   البته می توان تونرهای مناسب پوست چرب را که توسط کمپانی های مختلف تهیه می شوند را به راحتی از فروشگاه های معتبر آرایشی تهیه کنید. به علاوه شما می توانید تونر خانگی مناسب برای پوست خود تهیه کنید. برای درست کردن این تونر شما به سرکه سیب و آب نیاز دارید. باید این دو ماده را به نسبت دو به یک مخلوط کرده و بر روی پوست خود اسپری کنید. یعنی دو قسمت آب و یک قسمت سرکه سیب. این تونر را هر شب بعد از شستشوی صورت و خشک شدن آن بر روی پوست خود اسپری کنید و با آن بخوابید. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش تهیه تونر مخصوص پوست های چربReviewed by سه رخ on Apr 28Rating: 3.5آموزش تهیه تونر مخصوص پوست های چربتونرهای مخلول هایی مناسب برای پاکسازی پوست از انواع الودگی ها و چربی است که شما می توانید به راحتی در منزل آن را درست کنید. در این ویدیو نحوه تهیه تونر مخصوص پوست های چرب را به شما آموزش می دهیم.

تونرهای مخلول هایی مناسب برای پاکسازی پوست از انواع الودگی ها و چربی است که شما می توانید به راحتی در منزل آن را درست کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *