درمان جوش
درمان جوش با پماد زینک
دی ۶, ۱۳۹۷
ماسک آلوئه ورا
ماسک تقویت مو آلوئه ورا
دی ۸, ۱۳۹۷

آموزش رنگ موی فانتزی

رنگ موی فانتزی

آموزش رنگ موی فانتزی

آموزش رنگ موی فانتزی

   رنگ موی فانتزی یکی از انواع رنگ موهای پرطرفدار در بین خانم ها است که معمولا در بین جوانان بیشتر این رنگ مو دیده می شود. رنگ موهای فانتزی معمولا دوام خوبی ندارند و نیاز به شارژ مداوم دارند در غیر این صورت بعد از مدتی این رنگ از روی موها پاک می شود. رنگ های فانتزی برای مو دارای طیف های مختل رنگی بنفش، صورتی، آبی، سبز و نارنجی است که می توانید هر کدام از این رنگ ها را با طیف های مختلف بر روی موهای خود پیاده سازی کنید. برای اینکه موهای خود را با رنگ های فانتزی رنگ کنید باید موها را دکلره کرده و موها را به پایه 8 تا 10 برسانید. 
   در این ویدیو مدل رنگ موی فانتزی و اکستنشن موی فانتزی را به شما آموزش می دهیم. شما می توانید از انواع رنگ های فانتزی به صورت هایلایت نیز استفاده کنید و در کنار یکدیگر ترکیبی زیبا را ایجاد نمایید. می توان از طیف رنگ بنفش یا آبی تیره بعنوان رنگ زمینه استفاده کرد و از سایر رنگ های فانتزی بعنوان هایلایت. برای اموزش این مدل رنگ مو ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش رنگ موی فانتزیReviewed by آرایشگاه on Dec 28Rating: 2.5آموزش رنگ موی فانتزیرنگ موی فانتزی جز رنگ موها بسیار جذاب برای دختران جوان است که می توان از آن ها بعنوان رنگ مو و یا هایلایت استفاده کرد. در این ویدیو رنگ موی فانتزی را آموزش می دهیم.

رنگ موی فانتزی جز رنگ موها بسیار جذاب برای دختران جوان است که می توان از آن ها بعنوان رنگ مو و یا هایلایت استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *