ماسک آلوئه ورا
ماسک تقویت مو آلوئه ورا
دی ۸, ۱۳۹۷
آرایش بنفش
آموزش آرایش بنفش صورت
اسفند ۲۱, ۱۳۹۷

روش های نگهداری پوست دور چشم

مراقبت پوست

روش های نگهداری پوست دور چشم

روش های نگهداری پوست دور چشم

   پوست دور چشم یکی از حساس ترین بخش های پوست صورت است که از یک سنی به بعد نیاز به مراقبت ویژه دارد زیرا دچار خشکی و چین و چروک و گودی می شود. برای مراقبت از پوست اطراف چشم محصولات بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و هر کدام را باید در سن خاصی استفاده کنید. اما در این ویدیو ما قصد داریم روش های مراقبت از پوست اطراف چشم و نحوه استفاده از این روش ها را به شما آموزش دهیم.
   برای مراقبت از دور چشم از سرم دور چشم استفاده کنید و سرم را با انگشت به صورت ضربه ای به دور چشمان خود بزنید. سپس پوست اطراف چشم را به صورت دایره ای ماساژ دهید. قسمت بیرون چشم ها را نیز به صورت دایره ای ماساژ دهید تار چین و چروک ها از بین بروند. به آرامی نقاط دور چشم را فشار دهید. این ورزش ها را برای کرم دور چشم و سرم چشم انجام دهید تا پوست اطراف چشم آبرسانی شده و چین و چروک ها به مرور از بین بروند. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

روش های نگهداری پوست دور چشمReviewed by آرایشگاه on Mar 8Rating: 3.0روش های نگهداری پوست دور چشمپوست دور چشم بسیار حساس است و باید با استفاده از محصولات مراقبت از دور چشم آن را تقویت نموده و آبر سانی کنید تا دچار چین و چروک و پیری نشود. در این مقاله روش های نگهداری پوست دور چشم را به شما آموزش می دهیم.

پوست دور چشم بسیار حساس است و باید با استفاده از محصولات مراقبت از دور چشم آن را تقویت نموده و آبر سانی کنید تا دچار چین و چروک و پیری نشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *