تونر مناسب پوست چرب
آموزش تهیه تونر مخصوص پوست های چرب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۸
لوازم آرایشی تقلبی و اصلی
ترفند جالب برای تشخیص لوازم آرایش تقلبی از اصل
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۸

آموزش میکاپ چشم مجلسی

آرایش چشم

آموزش میکاپ چشم مجلسی

آموزش میکاپ چشم مجلسی

   آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت است که می تواند تأثیر مستقیمی در زیبایی چهره شما داشته باشد. جالب است بدانید چشم برای آرایش نیاز به محصولات زیادی دارد. البته شما باید متناسب با مراسم و مجلسی که قرار است در آن حضور داشته باشید چشمان خود را آرایش کنید. آرایش چشم شما در مراسم عروسی باید با آرایش در دانشگاه و محل کار بسیار متفاوت باشد. 
   در این ویدیو میکاپی زیبا برای چشم ها را به شما آموزش می دهیم. در این ویدیو آرایشی مناسب برای چشم را برای مراسم عروسی و مجالس خاص را به شما اموز می دهیم. برای آرایش چشم در مراسم خاص می توانید از رنگ های سایه تیره و براق نیز استفاده کنید. همچنین می توانید از خط چشم های پهن و زیبا برای پشت پلک استفاده کنید. البته رنگ سایه چشم می تواند در انتخاب رنگ رژلب نیز به شما کمک کند. برای آموزش میکاپی شیک و زیبا می توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش میکاپ چشم مجلسیReviewed by سه رخ on Apr 29Rating: 3.5آموزش میکاپ چشم مجلسیآرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت است زیرا تأثیر مستقیمی در زیبایی فرد دارد و برای هر مراسمی باید از آرایش خاصی برای چشم ها استفاده کرد. در این ویدیو آرایش مجلسی برای چشم را به شما آموزش خواهیم داد.

آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت است زیرا تأثیر مستقیمی در زیبایی فرد دارد و برای هر مراسمی باید از آرایش خاصی برای چشم ها استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *