کراتینه مو
ترمیم موهای خشک و آسیب دیده
آذر ۲۷, ۱۳۹۷
هیدراته پوست
ماسک آبرسان پوست
دی ۲, ۱۳۹۷

آموزش خشک کردن جوش صورت

آموزش خشک کردن جوش صورت

آموزش خشک کردن جوش صورت

   برای خشک کردن و از  بین بردن جوش های صورت محصولات و ماسک های بسیار زیادی وجود دارد. البته بهترین و مطمئن ترین روش مراجعه به پزشک و رعایت موارد بهداشتی است. اما در کنار تجویزهایی که پزشک متخصص برای شما دارد می توانید از ماسک های طبیعی وارگانیک نیز استفاده نمایید. در این ویدیو ما پمادی عالی و مناسب برای خشک کردن جوش صورت را به شما آموزش می دهیم. برای این ماسک شما به مواد زیر نیاز دارید:
- ژل آلوئه ورا 1 قاشق غذاخوری
- روغن درخت چای 12 قطره 
   موادد فوق را باهم ترکیب کنیدو می توانید از آلوئه ورا طبیعی نیز استفاده کنید. اما چون آلوئه ورا طبیعی ممکن است زود خراب شود ترجیحا ژل آلوئه ورا را تهیه کنید. این کرم را شب ها قبل از خواب فقط بر روی نقاطی از پوست صورت که دارای جوش هستند بزنید. اجازه دهید این پماد بر روی جوش ها بماند و صبح که از خواب بیدار شدید پوست خود را بشویید. این پماد در صورت استفاده در عرض یک الی دو شب جوش های صورت شما را خشک می کند. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید.

آموزش خشک کردن جوش صورتReviewed by آرایشگاه on Dec 19Rating: 3.0آموزش خشک کردن جوش صورتبرای خشک کردن و از بین بردن وش های صورت می توانید از انواع ماسک ها و پماد های خانگی استفاده کنید که هیچگونه عوارضی ندارند. در این ویدیو نحوه خشک کردن جوش صورت را به شما آموزش می دهیم.

برای خشک کردن و از بین بردن وش های صورت می توانید از انواع ماسک ها و پماد های خانگی استفاده کنید که هیچگونه عوارضی ندارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *