مدل شال
مدل بستن شال
فروردین ۶, ۱۳۹۸
کرم دور چشم خانگی
آموزش درست کردن کرم خانگی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۸

آموزش حبابی کردن موها با استفاده از شال

حبابی کردن مو با شال

آموزش حبابی کردن موها با استفاده از شال

آموزش حبابی کردن موها با استفاده از شال

   برای آرایش موها و زیباتر کردن مدل آن ها می توانید از انواع لوازم تزئینی مو استفاده کنید. برای زیباتر کردن موها می توانید از انواع روبان ها و سنجاق های سر استفاده کنید. در آرایشگاه ها معمولا شینیون کاران با استفاده از روبان، گیره ها و سنجاق های مختلف موها را شکل می دهند. البته طراحی مدل موها بیش از هر چی نیاز به شلیقه و خلاقیت دارد. اینکه موها شما کوتاه و یا بلند است مهم نیست مهم این است که چه مدلی را برای موهای خود استفاده کنید. 
   در این ویدیو مدلی زیبا برای موها را به شما اموزش می دهیم. حبابی کردن موها با استفاده از شال یا روبان لبسیار ساده است. ابتدا باید موهای خود رو از وسط به دو نیمه تقسیم کنید. سپس با استفاده از شالی باریک هر دو قسمت موها را ببندید. سپس موهای بسته شده در هر طرف را که با شال بسته اید به دو نیمه تقسیم کنید و شال را از بین این دو نیمه رد کرده و با کش موی ریز ببندید. سپس موها را کمی مرتب کرده و حبابی کنید. این مدل مو برای مهمانی ها و دور همی ها بسیار پرطرفدار است. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش حبابی کردن موها با استفاده از شالReviewed by سه رخ on Apr 25Rating: 3.0آموزش حبابی کردن موها با استفاده از شالبرای آرایش موها با استفاده از شال می توانید از مدل حبابی استفاده کنید که موهای شما را زیباتر و جذاب تر نشان می دهد و مدلی کاملاً جوان پسند است. در این ویدیو حبابی کردن موها با استفاده از شال را آموزش می دهیم.

برای آرایش موها با استفاده از شال می توانید از مدل حبابی استفاده کنید که موهای شما را زیباتر و جذاب تر نشان می دهد و مدلی کاملاً جوان پسند است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *