مراقبت پوست
روش های نگهداری پوست دور چشم
اسفند ۱۷, ۱۳۹۷
بند انداختن صورت
آموزش بند انداختن صورت
فروردین ۳, ۱۳۹۸

آموزش آرایش بنفش صورت

آرایش بنفش

آموزش آرایش بنفش صورت

آموزش آرایش بنفش صورت

   آرایش ویولت یا بنفش یکی از آرایش های بسیار جذاب و زیبا برای خانم ها است که دختران جوان و خانم های میانسال از این آرایش برای مجالس و مهمانی های خود استفاده می کنند. در این آرایش از رنگ های متناسب و بنفش و صورتی استفاده می شود. برای انجام این آرایش قبل از هر چیزی باید پوست خود را آماده سازی کنید. از مرطوب کننده ها برای آماده سازی پوست استفاده کنید. سپس با استفاده از پرایمر، آرایشی ماندگار برای خود ایجاد کنید. بهتر است بر ای این مدل ارایش رنگ پوست روشن را یک درجه تیره کنید تا آرایش شما جذاب تر شود. 
   برای سایه می توانید از تلفیق رنگ های بنفش و یاسی و یا صورتی استفاده کنید. متناسب با مدل چشم خود از خط چشم مناسب استفاده کنید. بهتر است گوشه خارجی چشم را با سایه های بنفش تیره بپوشانید و گوشه های داخلی را با یاسی روشن و بنفش کمرنگ پوشش دهید. سعی کنید در این آرایش از تکنیک کانتورینگ استفاده کرده و از این طریق گونه های خود را برجسته تر نشان دهید. برای آرایش گونه ها از رنگ های ملایم استفاده کنید. در نهایت برای ارایش لب نیز می توانید ار رژلب های ترکیبی رنگ بنفش استفاده کنید. 

آموزش آرایش بنفش صورتReviewed by سه رخ on Mar 12Rating: 4.0آموزش آرایش بنفش صورتآرایش بنفش یکی از زیباترین مدل های آرایش صورت است که برای خانم های جوان و میانسال پیشنهاد می شود. در این ویدیو آرایش بنفش صورت را آموزش می دهیم.

آرایش بنفش یکی از زیباترین مدل های آرایش صورت است که برای خانم های جوان و میانسال پیشنهاد می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *