رنگ موی فانتزی
آموزش رنگ موی فانتزی
دی ۷, ۱۳۹۷
مراقبت پوست
روش های نگهداری پوست دور چشم
اسفند ۱۷, ۱۳۹۷

ماسک تقویت مو آلوئه ورا

ماسک آلوئه ورا

ماسک تقویت مو آلوئه ورا

ماسک تقویت مو آلوئه ورا

   آلوئه ورا یکی از گیاهان بسیار مفید برای مراقبت از پوست و مو است که از مواد ژلی داخل آن می توان انواع ماسک های مختلف تهیه کرد. البته برای مراقبت از مو انواع ماسک ها و محصولات بهداشتی در بازار وجود دارد که به دلیل شیمیایی بودن برای تمام افراد قابل استفاده نیست. به همین دلیل بهتر است از ماسک های خانگی و طبیعی برای مراقبت از موها خود استفاده کنید زیرا هیچگونه عوارضی برای مو نخواهند داشت. 
در این ویدیو ماسکی خانگی به شما اموزش می دهیم که به کمک آن می توانید ریشه موها خود را تقویت کنید و مو را درخشان و براق سازید. برای تهیه این ماسک به مواد زیر نیاز دارید:
- ژل آلوئه ورا
- روغن ویتامین E
- روغن نارگیل
   این موادرا باهم مخلوط کنید سپس ماسک را به ساقه و ریشه موها بزنید. اجازه دهید ماسک نیم ساعت بر روی موها بماند سپس موهای خود را بشویید. بع از استفاده از این ماسک شاهد تغییرات محسوسی در موهای خود خواهید شد. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

ماسک تقویت مو آلوئه وراReviewed by آرایشگاه on Dec 29Rating: 3.0ماسک تقویت مو آلوئه وراماسک آلوئه ورا یکی از مغذی ترین ماسک ها برای مراقبت از مو است که خشکی و حالت وز مو را از بین برده و موها را شاداب می سازد. در این ویدیو نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک آلوئه ورا یکی از مغذی ترین ماسک ها برای مراقبت از مو است که خشکی و حالت وز مو را از بین برده و موها را شاداب می سازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *