آرایش یلدا
آرایش ایرانی
دی ۶, ۱۳۹۷
رنگ موی فانتزی
آموزش رنگ موی فانتزی
دی ۷, ۱۳۹۷

درمان جوش با پماد زینک

درمان جوش

درمان جوش با پماد زینک

مراقبت از پوست با پماد زینک

   زینک اکساید دارویی است که در مواردی مانند آفتاب سوختگی، خشکی پوست، گزش حشرات، ادرار سوختگی و… مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو عوارض خاصی ندارد و به ندرت موردی برای آن گزارش شده است. اگر در دوران بارداری به سر می برید حتما قبل از مصرف با پزشک خود، مشورت کنید. برای درمان جوش های صورت می توانید از پماد زینک اکساید استفاده کنید. 
   برای درمان جوش های صورت خود می توانید از کرم زینک استفاده کنید. بر روی جوش ها کرم را به صورت نقطه ای بزنید. و فقط محل جوش را بپوشانید. بعد از اینکه کرم بر روی صورت خشک شد پوست خود را بشویید. ترجیحا این کار را شب قبل از خواب انجام دهید. روز دوم  قبل از خواب پماد را بر روی صورت خود به صورت کامل بزنید و فقط دور چشم ها از پماد استفاده نکنید. پس از خشک شدن پماد را از روی پوست بشویید. بخوابید. روز سوم هر جایی که اثر ات جوش مانده بود پماد بزنید و بعد از خشک شدن بشویید. با استفاده از زینک متوجه خاهید شد که جوش ها در طول زمان درمان خواهند شد. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 
  
 

درمان جوش با پماد زینکReviewed by آرایشگاه on Dec 27Rating: 2.5درمان جوش با پماد زینک پماد زینک یکی از پمادهای بسیار کاربردی برای درمان جوش و التهابات پوستی است که موجب درمان پوست خواهد شد. در این ویدیو درمان جوش با پماد زینک را آموزش می دهیم.

پماد زینک یکی از پمادهای بسیار کاربردی برای درمان جوش و التهابات پوستی است که موجب درمان پوست خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *