اکستنشن ابرو
آموزش کاشت ابرو در منزل
آذر ۲۷, ۱۳۹۷
آموزش خشک کردن جوش صورت
آذر ۲۸, ۱۳۹۷

ترمیم موهای خشک و آسیب دیده

کراتینه مو

ترمیم موهای خشک و آسیب دیده

ترمیم موهای خشک و آسیب دیده

   بسیاری از خانم ها به دلیل رنگ کردن بی رویه موها و دکلره کردن آنها آسیب های فراوانی را به موهای خود وارد می سازند. برای رفع این آسیب ها و تقویت موها می توان از انواع محصولات تقویت کننده مو استفاده کرد. البته بغیر از این محصولات شما می توانید از ماسک های خانگی و طبیعی برای درمان و تقویت موهای خود استفاده کنید. ماسک سس مایونز یکی از ماسک های معروف برای کراتینه و تغذیه موها است.
   سس مایونز به دلیل فرمولاسیونی که دارد و وجود تخم مرغ و روغن در ساختار خود آسیب ها و خشکی موها را درمان کرده و موها را تغذیه و آبرسانی می کند. از این ماسک بعنوان ماسک کراتینه مو یاد می شود. نحوه استفاده از ان نیز بسیار ساده است. سس را با انگشتان خود به موها بمالید و موها را ماساژ دهید. اجازه دهید این سس به مدت نیم ساعت بر روی موها باقی بماند سپس می توانید موهای خود را با شامپو شستشو دهید. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید.

ترمیم موهای خشک و آسیب دیدهReviewed by آرایشگاه on Dec 18Rating: 3.0ترمیم موهای خشک و آسیب دیدهموهای خشک و آسیب دیده را می توان با استفاده از سس مایونز ترمیم و بازیابی کرد و عمل کراتینه مو را نیز با آن انجام داد. در این ویدیو ترمیم موهای خشک و آسیب دیده را به شما آموزش می دهیم.

موهای خشک و آسیب دیده را می توان با استفاده از سس مایونز ترمیم و بازیابی کرد و عمل کراتینه مو را نیز با آن انجام داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *