بوتاکس
بوتاکس خانگی
آذر ۲۴, ۱۳۹۷
کراتینه مو
ترمیم موهای خشک و آسیب دیده
آذر ۲۷, ۱۳۹۷

آموزش کاشت ابرو در منزل

اکستنشن ابرو

آموزش کاشت ابرو در منزل

آموزش کاشت ابرو در منزل

   خانم هایی که ابروهای کم پشت دارند معمولا به دنبال روش هایی برای ترمیم و تقویت ابروهای خود هستند تا بتوانند ابروهای پرپشتی داشته باشند. اما رشد ابرو در برخی افراد بسیار کند و کم است. این دسته از افراد باید از روش های کاشت ابرو، اکستنشن ابرو و یا تاتو و هاشور ابرو استفاده کنند. این خدمات به صورت تخصصی در آرایشگاه توسط متخصصین ارائه می شود. اما شما در منزل نیز می توانید ابروهای خود را به راحتی کاشت کنید.
   از مژه های می می توان برای اکستنشن و کاشت ابرو در منزل استفاده کرد. با استفاده از چسب مخصوص مژه تارهای مژه مصنوعی را جدا کرده و به صورتی تکی در بین تارهای ابروی خود بچسبانید. سعی کنید این کار را در جهت رویش خط ابرو و در قاب مشخص ابرو انجام دهید تا حالت طبیعی و زیبا داشته باشد. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید . 

آموزش کاشت ابرو در منزلReviewed by آرایشگاه on Dec 18Rating: 3.0آموزش کاشت ابرو در منزلکاشت ابرو یکی از شیوه های پرپشت کردن ابروها در منزل است که با استفاده از تارهای مژه مصنوعی و چسب مخصوص در منزل قابل انجام است. در این ویدیو کاشت ابرو در منزل را آموزش می دهیم.

کاشت ابرو یکی از شیوه های پرپشت کردن ابروها در منزل است که با استفاده از تارهای مژه مصنوعی و چسب مخصوص در منزل قابل انجام است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *