تکنیک استروبینگ صورت
استروبینگ صورت با پودر بچه
بهمن ۲۰, ۱۳۹۶
ژلیش برای ترمیم ناخن
ترمیم ناخن شکسته با ژلیش
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶

آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو

   بسیاری از خانم هایی که موهای کم پشت دارند همیشه به دنبال راهی برای پوشاندن این کم پشتی و افزایش حجم موهای خود هستند. بسیاری از خانم ها نیز علاقه دارند موهایی بلند و زیبا داشته باشند اما به دلیل عواملی همچون وراثت، کمبود ویتامین های لازم و غیره از این زیبایی محرومند. پیشرفت روزافزون شیوه ای آرایشی در چند سال اخیر آرزوی بسیاری از خانم ها را برآورده ساخته است. 
   اکستنشن مو یکی از شیوه های افزایش حجم و ارتفاع موها است که طی چند سال کوتاه بیشترین تعداد طرفدار را پیدا کرده است. اکستنشن مو روند پیشرفت خوبی را طی چند سال اخیر طی کرده و از نصب با چسب و رینگ و لیزر به شیوه ای ساده تغییر کرده است. شاخه های موهای طبیعی و مصنوعی که در بازار موجود است دارای شانه هایی ریز در قسمت سر موها می باشند که به راحتی در بین موهای فرد قرار  گرفتته و توسط گیره هایی تعبیه شده بر روی همین شانه ها قابل فیکس کردن است. در ادامه نحوه اکستنشن مو با این روش را به شما آموزش می دهیم. 

آموزش اکستنشن موReviewed by سه رخ on Feb 11Rating: 3.0آموزش اکستنشن مواکستنشن مو یکی از شیوه های افزایش حجم و ارتفاع موها است که امروزه در آرایشگاه های زنانه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این ویدیو این روش را به شما اموزش می دهیم.

اکستنشن مو یکی از شیوه های افزایش حجم و ارتفاع موها است که امروزه در آرایشگاه های زنانه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *