آموزش خودآرایی
آذر ۹, ۱۳۹۶
درمان جوش صورت با آسپرین
آذر ۱۷, ۱۳۹۶

آموزش استفاده از دستگاه موخوره گیر

آموزش استفاده از دستگاه موخوره گیر

آموزش استفاده از دستگاه موخوره گیر

   موخوره یکی از مشکلات مو است که قطعا بسیاری از خانم ها و آقایان با آن روبرو شده اند. بسیاری از خانم هایی که موی بلند دارند بیشتر از سایر افراد با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. برخی از آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه از قدیم معتقد بودند برای رفع موخوره های مو باید موها را کوتاه کرد. اما رفته رفته با پیشرفت علم و صنعت آرایشگری مواد  و ماسک های مختلفی به بازار عرضه شد که موها را در برابر موخوره و سایر مشکلات محافظت می کرد.
   حال امروزه دستگاه های جدیدی در بازار عرضه شده است که توانایی از بین بردن موخوره های مو بدون استفاده از هیچ مواد و یا حتی کوتاه کردن مو را دارد. این دستگاه، دستگاه موخوره گیر نام دارد. بسیار ی از آرایشگراهن در آرایشگاه از این دستگاه برای رفع موخوره های مشتری های خود استفاده می کنند. در این ویدیو نحوه صحیح استفاده از دستگاه موخوره گیر را به شما آموزش می دهیم. 

آموزش استفاده از دستگاه موخوره گیرReviewed by سه رخ on Dec 1Rating: 3.0آموزش استفاده از دستگاه موخوره گیردستگاه موخوره گیر یکی از جدیدترین محصولات آرایشگاهی است که توانایی از بین بردن موخوره های مو را دارد. در این ویدیو شما را با نحوه صحیح استفاده از این دستگاه آشنا می کنیم.

دستگاه موخوره گیر یکی از جدیدترین محصولات آرایشگاهی است که توانایی از بین بردن موخوره های مو را دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *