مدل آرایش دختران نوجوان
آموزش آرایش برای دختران نوجوان
تیر ۷, ۱۳۹۷
مدل شال و روسری
آموزش مدل بستن روسری
تیر ۸, ۱۳۹۷

آموزش خط چشم خاص

آموزش مدل خط چشم

آموزش خط چشم خاص

آموزش خط چشم خاص

خط چشم یکی از قسمت های آرایش چشم که در جذاب تر کردن آرایش چشم ها بسیار تأثیرگذار است. خط چشم را می توان با انواع محصولات آرایشی مانند مداد چشم، خط چشم ماژیکی، خط چشم مویی، خط چشم ژلی و غیره کشید. بستگی دارد شما با کدام یک از این محصولات بتوانید به راحتی خط چشم خود را بکشید. برای خط چشم مدل های مختلفی وجود دارد که این مدل ها بسته به ذوق و سلیقه شما قابل تغییر می باشند. 
در این ویدیو مدلی بسیار زیبا و خاص از خط چشم را به شما آموزش می دهیم. در این مدل علاوه بر اینکه بر روی پلک خط چشم می کشید در خارج از پلک و در گوشه های داخلی چشم نیز می توانید خطوطی زیبا رسم کنید که موجب جذابیت بیشتر چشم ها خواهد شد. این مدل از خط چشم را می توان با رژلب های قرمز تیره ترکیب کرده و آرایشی جذاب و شیک بر روی صورت خلق کرد. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش خط چشم خاصReviewed by آرایشگاه on Jun 28Rating: 3.0آموزش خط چشم خاصخط چشم معمولا دارای مدل های مختلفی است که بسته به سلیقه و خلاقیت فرد این مدل های متغیر می باشند و می توان آن ها را با انواع آرایش ترکیب کرد. در این ویدیو مدلی زیبا و خاص از خط چشم را به شما آموزش می دهیم.

خط چشم معمولا دارای مدل های مختلفی است که بسته به سلیقه و خلاقیت فرد این مدل های متغیر می باشند و می توان آن ها را با انواع آرایش ترکیب کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *