آموزش شینیون با تور
شینیون با تور
تیر ۲۱, ۱۳۹۷
آموزش کشیدن خط لب و رژلب
آموزش کشیدن خط لب و رژلب مات
تیر ۲۵, ۱۳۹۷

آموزش شینیون مواج

آموزش شینیون مواج

آموزش شینیون مواج

    شینیون یکی از روش های آرایش مو برای خانم ها است که در آرایشگاه زنانه انجام می شود. شینیون دارای مدل های مختلفی است و بسته به ذوق و سلیقه فرد می توان آن را تغییر داد. بسیاری از افراد تا اسم شینیون را می شنوند اینگونه تصور می کنند که موها باید به شکل خاصی کامل بر روی سر جمع شود. در حالیه که شینیون دارای مدل های موی باز نیز می باشد. بستگی دارد موهای شما چه اندازه ای باشد و چه مدلی را شما بپسندید.
   در این ویدیو مدلی زیبا از شینیون را به شما آموزش می دهیم که به شینیون مواج معروف است. دلیل این اسم هم از آن جهت است که در این مدل موها مشابه امواج دریا طراحی و آرایش می شوند. در این مدل ابتدا موها را با استفاده از کش مو در پشت سر می بندیم سپس موها را به چند قسمت نقسیم می کنیم و با استفاده از حرکت انگشان و گیره های مویی شکل به موها حالت موج داده و با کمک اسپری های حالت دهنده موها را فیکس می کنیم. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش شینیون مواجReviewed by آرایشگاه on Jul 13Rating: 2.5آموزش شینیون مواجشینیون یکی از روش های آرایش مو برای خانم ها است که دارای مدل های مختلف مانند شینیون مواج می باشد و موجب زیبایی و جذابیت فرد می شود. در این ویدیو شینیون مواج را به شما آموزش می دهیم.

شینیون یکی از روش های آرایش مو برای خانم ها است که دارای مدل های مختلف مانند شینیون مواج می باشد و موجب زیبایی و جذابیت فرد می شود. د

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *