مدل شال و روسری
آموزش مدل بستن روسری
تیر ۸, ۱۳۹۷
تکنیک کانتورینگ
آموزش کانتورینگ عروس
تیر ۹, ۱۳۹۷

آموزش مدل شینیون بافت

آموزش مدلی شینیون عروس

آموزش مدل شینیون بافت

آموزش مدل شینیون بافت

شینیون بافت یکی از مدل های بسیار پرطرفدار در بین خانم ها است که اخیرا برای آرایش موی عروس از ان استفاده می شود. بافت مو که یکی از شیوه های بسیار  قدیمی و زیبا برای آرایش و مدل دادن به موها است. شینیون نیز چند سالی است برای زیبا تر کردن موها مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از آرایشگران با ذوق و قریحه از ترکیب این دو مدل مدل های زیبایی برای مو ایجاد می کنند.
منظور از شینیون بافت این است که ابتدا موها را با مدل ها و شیوه های مختلف می بافند و سپس از این بافت ها برای شینیون مو استفاده می شود. در این ویدیو موها به چند دسته مختلف تقسیم شده و هر دسته به صورت جداگانهن بافته شده است. سپس دسته های بافت مو با خلاقیت و سلیقه به صورت شینیون کنار هم قرار گرفته اند. از این مدل می توان برای شینیون عروس نیز استفاده کرد زیرا به راحتی می توان تاج و تور عروس را روی آن فیکس کرد. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 
آموزش مدل شینیون بافتReviewed by آرایشگاه on Jun 29Rating: 2.5آموزش مدل شینیون بافتشینیون بافت مدلی ترکیبی و بسیار زیبا برای آرایش مو است که در آرایشگاه توسط شینیون کاران و آرایشگران حرفه ای انجام می شود. در این ویدیو مدلی زیبا از شینیون بافت را به شما آموزش میدهیم.

شینیون بافت مدلی ترکیبی و بسیار زیبا برای آرایش مو است که در آرایشگاه توسط شینیون کاران و آرایشگران حرفه ای انجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *