آرایش ابرو
آموزش آرایش ابرو
تیر ۴, ۱۳۹۷
سایه رنگین کمانی
آموزش سایه چشم رنگین کمان
تیر ۶, ۱۳۹۷

آموزش مدل لاک چریکی

آموزش مدل لاک چریکی

آموزش مدل لاک چریکی

   طراحی های ناخن و لاک امروزه از تنوع زیادی برخوردار است. زیرا وسایل طراحی ناخن بسیار حرفه ای تر از قبل شده اند. با استفاده از قلم های طراحی ناخن ومی توان انواع مدل های لاک را بر روی ناخن اجرا کرد. یکی از طرح های بسیار پرطرفدار که در عین زیبایی بسیار شیک و ساده است مدل لاک چریکی است. این مدل لاک را می توان به راحتی توسط قلم های طراحی ناخن یا لاک های سوزنی که مخصوص طراحی ناخن هستند اجرا کرد. 
   در این ویدیو نحوه طراحی این مدل لاک را به شما اموزش می دهیم. نکته مهم در انجام این لاک این است که از رنگ های مناسب استفاده کنید و تناژ رنگ ها را به گونه ای انتخاب کنید که تداخل رنگی با یکدیگر نداشته باشند. بسیاری از خانم ها هنگام زدن این لاک به دلیل رعایت نکردن تناژ رنگی دچار اشتباه می شوند و در نهایت طرح بر روی ناخن ها زیبا و شکیل نمی شود. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش مدل لاک چریکیReviewed by آرایشگاه on Jun 26Rating: 3.0آموزش مدل لاک چریکیبرای طراحی ناخن مدل های زیادی وجود دارد که در آرایشگاه توسط ناخن کار بر روی ناخن اجرا می شود. در این ویدیو مدل لاک چریکی را به شما آموزش می دهیم.

برای طراحی ناخن مدل های زیادی وجود دارد که در آرایشگاه توسط ناخن کار بر روی ناخن اجرا خواهد شد، یکی از مدل های پرطرفدار لاک برای خانم ها مدل لاک چریکی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *