افکت سایه چشم
آموزش افکت سایه چشم
دی ۳۰, ۱۳۹۶
آرایش چشم
آموزش آرایش چشمها
بهمن ۲, ۱۳۹۶

آموزش پدیکور ناخن

پدیکور ناخن پا

آموزش پدیکور ناخن

آموزش پدیکور ناخن

   پدیکور عمل پاکسازی و رسیدگی به ناخن های پا است که امروزه در آرایشگاه های زنانه انجام می شود. بسیاری از ناخن کاران در آرایشگاه های زنانه با استفاده از ابزار مخصوص ناخن پاهای مشتریان خود را ابتدا پاکسازی کرده و سپس ناخن ها را مرتب نموده و با انواع مواد کاشت ناخن و لاک های طراحی ناخن ها را طراحی و زیبا تر می کنند. پدیکور علاوه بر ایجاد زیبایی برای ناخن های پا، موجب مرتب شدن ناخن ها می شود. 
   معمولا خدمات پدیکور ناخن در آرایشگاه ها انجام می شود اما اگر این تکنیک آرایشی را بلد باشید به راحتی می توانید در منزل ناخن های خود را مرتب و زیبا سازید. در این ویدیو نحوه ریمو کاشت قبلی ناخن ها را به شما آموزش می دهیم سپس با ترفندهای پدیکور مجددا ناخن ها را طراحی و زیبا می سازیم.

آموزش پدیکور ناخنReviewed by سه رخ on Jan 21Rating: 3.0آموزش پدیکور ناخنپدیکور ناخن یکی از خدمات تخصصی ناخن پا است که در آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی انجام می گیرد که بسیار پرطرفدار است. در این ویدیو پدیکور ناخن را به شما معرفی میکنیم.

پدیکور ناخن یکی از خدمات تخصصی ناخن پا است که در آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی انجام می گیرد که بسیار پرطرفدار است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *