اتو کردن موی کوتاه
آموزش اتو کشیدن موی کوتاه
تیر ۱۷, ۱۳۹۷
آرایش دخترانه
میکاپ دخترانه
تیر ۱۸, ۱۳۹۷

رفع تیرگی لب با روغن آرگان

ماسک رفع تیرگی لب

رفع تیرگی لب با روغن آرگان

رفع تیرگی لب با روغن آرگان

تیرگی پوست لب در اثر محصولات نامرغوب و آلودگی هوا ایجاد می شود. اما عوامل دیگری نیز بر این مورد تأثیر دارد. برای رفع تیرگی های سطح لب می توان از انواع محصولات مرطوب کننده و نرم کننده در بازار استفاده کرد اما به دلیل شیمیایی بودن ممکن است عوارض دیگری را ایجاد کند. به همین دلیل می توان از ماسک ها و روش های طبیعی برای رفع تیرگی لب ها استفاده کرد. یکی از این روش های استفاده از خمیر دندان و روغن آرگان است.
   خمیر دندان به عنوان لایه بردار سطح پوست لب مورد استفاده قرار می گیرد و پوسته پوسته های سطح لب را از بین می برد. روغن آرگان نیز بعنوان تقویت کننده پوست لب مورد استفاده قرار می گیرد و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. برای استفاده از این روش باید ابتدا خمیر دندان را به مدت 10 ثانیه روی لب ها گذاشته سپس آن را با دستمال کاغذی پاک کرده و روغن را بر روی لب ها بزنید. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

رفع تیرگی لب با روغن آرگانReviewed by آرایشگاه on Jul 8Rating: 2.5رفع تیرگی لب با روغن آرگانبرای رفع تیرگی لب ها می توان از روغن آرگان و خمیر دندان استفاده کرد تا لب ها دوباره بازسازی شده و مجددا تقویت و شفاف شوند. در این ویدیو نحوه رفع تیرگی لب با روغن آرگان و خمیر دندان را به شما آموزش می دهیم.

برای رفع تیرگی لب ها می توان از روغن آرگان و خمیر دندان استفاده کرد تا لب ها دوباره بازسازی شده و مجددا تقویت و شفاف شوند.

1 دیدگاه

  1. نازنین گفت:

    ممنون از مطلب خوب شما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *