آموزش بالیاژ قهوه ای مو
آذر ۲۰, ۱۳۹۶
آموزش آمبره مو با منیر
دی ۱۱, ۱۳۹۶

آموزش ماسک روشن کننده پوست

آموزش ماسک روشن کننده پوست

آموزش ماسک روشن کننده پوست

   امروزه بسیاری از خانم ها و حتی آقایان بیشتر از قبل به پوست خود توجه کرده و روش های مختلفی را بریا مراقبت از پوست خود انجام می دهند. بیشتر افراد تمایل دارند پوستی روشن و درخشان بدون هیچ نقصی داشته باشند. این افراد می توانند از انواع کرم های مختلف برای این منظور استفاده کنند. به علاوه می توان با استفاده از ماسک های خانگی و کاملاً طبیعی پوستی درخشان و شفاف داشت. این ماسک ها هیگونه عوارض جانبی نداشته و به مرور زمان اثر گذاری خود را نشان می دهند. مجموعه سه رخ در این ویدیو نحوه تهیه یک ماسک خانگی برای درخشان کردن و شفافیت پوست را به شما آموزش می دهد.
   برای تهیه این ماسک باید یک قاشق چایخوری روغن نارگیل و یک قاشق چایخوری عسل و 1 یا 2 کیسه چای سبز را آماده کنید. ابتدا روغن نارگیل و عسل را باهم مخلوط کرده سپس کیسه چای سبز ردا با قیچی بریده و چای داخمل آن را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس ترکیب آماده شده را روی پوست صورت خود بزنید. اجاه دهید ماسک به مدت 20 دقیقه بر روی پوست بماند سپس صورت خمود را با آب ولرم بشویید. نتیجه حاصل قطعا شما را شگفت زده خواهدکرد.

آموزش ماسک روشن کننده پوستReviewed by سه رخ on Dec 14Rating: 3.0آموزش ماسک روشن کننده پوستبرای روشن کردن و درخشان کردن پوست صورت می توان از انواع کرم ها و ماسک های خانگی استفاده کرد. در این ویدیو نحوه تهیه یک ماسک خانگی را به شما آموزش می دهیم.

برای روشن کردن و درخشان کردن پوست صورت می توان از انواع کرم ها و ماسک های خانگی استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *