آموزش آرایش کلاسیک
تیر ۱۴, ۱۳۹۷
مدل بافت مو
آموزش بافت شیک مو
تیر ۱۵, ۱۳۹۷

مدل تل مو

مدل تل مو

مدل تل مو

   تل مو یکی از زیباترین وسیله های آرایش مو است که موجب زیبایی و جذابیت موها می شود. تل مو برای خانم هایی که موی بلند یا کوتاه دارند کاربرد دارد. تل مو دارای انواع مختلفی است که در بازار می توانید آن ها را خریداری کنید. اما جالب است بدانید می توانید با استفاده از موهای خود نیز تل مو د رست کنید. اما نه به این معنی که تیکه از موی خود را جدا کنید و تل درست کنید، نه!
   در این ویدیو به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از بخشی از موهای خود تل مویی زیبا با طراحی گل بسازید. در این مدل قستی از مو را در جلوی مو جدا کنید و با گیره های ریز مشکی در کنار گوش فیکس کنید. سبس قسمت باقیمانده مو را با استفاده از اسپری های حالت دهنده به شکل گل حالت دهید. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

مدل تل موReviewed by آرایشگاه on Jul 5Rating: 2.5مدل تل موتل مو یکی از وسیله های ارایش مو است که دارای انواع مختلفی است اما شما با استفاده از موهای خود می توانید تلی زیبا درست کنید. در این ویدیو مدل تل مو را به شما آموزش می دهیم.

تل مو یکی از وسیله های ارایش مو است که دارای انواع مختلفی است اما شما با استفاده از موهای خود می توانید تلی زیبا درست کنید.

1 دیدگاه

  1. donya گفت:

    che ghad kkhoshgele

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *