آموزش حالت دادن موی صاف
آبان ۸, ۱۳۹۶
موهایی صاف با کراتینه مو
کراتینه کردن مو با شامپو کراتینه
آبان ۲۵, ۱۳۹۶

آموزش کراتینه برزیلی مو

آموزش کراتینه برزیلی مو

کراتینه برزیلی مو

آموزش کراتینه برزیلی مو :

      کراتینه مو متد جدیدی آرایشی است که برای صاف کردن مو ها در آرایشگاه و سالن زیبایی به کار میرود . کراتینه مو میتواند توسط شامپو کراتینه در منزل یا آرایشگاه انجام شود یا توسط مواد تخصصی کراتینه مو در آرایشگاه یا توسط فرد حرفه ای انجام شود . یکی از روش های کراتینه مو ، کراتینه برزیلی است . کراتینه برزیلی در واقع همان روش کراتینه ماندگاری است که اولین بار در برزیل مورد استفاده قرار گرفت . کراتینه برزیلی محبوب تر است چون علاوه بر صاف کردن مو  می توان از آن برای درمان موهای آسیب دیده و سوخته نیز استفاده کرد. در روش کراتینه مو برزیلی ، موها آسیب کم تری میبینید و به خوبی لخت خواهد شد . در این ویدیو مرحله به مرحله روش کراتینه برزیلی مو را آموزش خواهیم داد .

آموزش کراتینه برزیلی موReviewed by سه رخ on Nov 13Rating: 3.5آموزش کراتینه برزیلی موکراتینه برزیلی مو نوعی از کراتینه مو است که علاوه بر صافی مو ها به سلامت و ترمیم موها نیز کمک میکند. در مقاله آموزش کراتینه برزیلی مو با ویدیو آموزشی روش کراتینه کردن برزیلی را آموزش میدهیم.

کراتینه برزیلی مو نوعی از کراتینه مو است که علاوه بر صافی مو ها به سلامت و ترمیم موها نیز کمک میکند. آموزش کراتینه برزیلی مو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *