نحوه مراقبت از پوست
آموزش مراقبت پوست
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶
آموزش اصلاح و آرایش ابرو
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶

آموزش اصلاح صورت با ژیلت

اصلاح صورت با ژیلت

آموزش اصلاح صورت با استفاده از ژیلت

آموزش اصلاح صورت با ژیلت

   امروزه بسیاری از خانم ها برای اصلاح صورت خود کمتر از شیوه های بند انداختن استفاده می کنند. مخصوصا خانم هایی که پوست حساس دارند به دلیل ایجاد جوش و حساسیت های پوستی نمایلی بهن استفاده از بند برای رفع موهای صورت ندارند. البته به غیر از روش بند انداختن، استفاده از وکس و موم نیز رایج است. اما وکس و موم به دلیل داغی ممکن است برای بعضی از انواع پوست، حساسیت های خاصی ایجاد نمایند. در این حالت بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه به مشتریان خود پیشنهاد می دهند از ژیلت برای اصلاح موهای صورت استفاده کنند.
   شاید بگویید ژیلت برای اصلاح صورت آقایان است و موهای صورت خانم ها را ضخیم تر می کند. اما این یک تصور غلط است. زیرا ژیلت هیچ تأثیری در کم و زیاد کردن موها و حتی در ضخیم و نازک کردن موها ندارد. ژیلت فقط یک وسیله برای اصلاح بی دردسر موهای صورت است. بعد از انجام اصلاح با ژیلت پوست دچار هیچ گونه حساسیتی نخواهد شد. اما حتما در نظر داشته باشید هنگام انجام اصلاح از خمیر و یا کف استفاده کنید که پوست نرم و شاداب بماند. در این ویدیو نحوه اصلاح صورت با ژیلت را به شما آموزش می دهیم. 

آموزش اصلاح صورت با ژیلتReviewed by سه رخ on Jan 31Rating: 3.0آموزش اصلاح صورت با ژیلتاصلاح صورت یکی از کارهای نظافت شخصی برای خانم ها و آقایان است که با روش های مختلفی انجام می شود. در این ویدیو نحوه اصلاح صورت با استفاده از ژِلت را به شما آموزش می دهیم.

اصلاح صورت یکی از کارهای نظافت شخصی برای خانم ها و آقایان است که با روش های مختلفی انجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *