آموزش لیفت مژه
مهر ۹, ۱۳۹۷
ماسک هویج و عسل برای لطافت پوست
مهر ۱۵, ۱۳۹۷

آموزش رفع موخوره

آموزش رفع موخوره

آموزش رفع موخوره

   بسیاری از خانم ها و حتی آقایان در بین موهای خود موخوره را مشاهده می کنند. عاملی خطرناک برای موها که اگر به آن رسیدگی نشود می تواند موجب کچلی فرد شود. برای رفع موخوره سر انواع و اقسام محصولات مراقبت از مو وجود دارد که می توانید با مراجعه به مراکز و فروشگاه های معتبر آن را خریداری کنید. اما توصیه بسیاری از آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه ها کوتاه کردن موها است. شما می توانید به صورت ماهانه مقداری از موهای خود را در منزل کوتاه کنید و لازم نیست هر بار به آرایشگاه مراجعه کنید. برای کوتاه کردن موها نیز باید کل موها را به سمت جلو شانه بزنید و نوک موها را به صورت صاف قیچی بزنید. با این روش موهای شما همیشه سالم و شاداب خواهد بود. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش رفع موخورهReviewed by آرایشگاه on Oct 7Rating: 2.5آموزش رفع موخورهبرای درمان موخوره روش های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید اما بهترین روش نوک گیری و کوتاه کردن موها است. در این ویدیو نحوه رفع موخوره موها را به شما آموزش می دهیم.

برای درمان موخوره روش های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید اما بهترین روش نوک گیری و کوتاه کردن موها است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *