ماسک هویج عسل
آموزش ماسک هویج عسل
مهر ۴, ۱۳۹۷
آموزش لیفت مژه
مهر ۹, ۱۳۹۷

آموزش رفع پف چشم

ماسک سیب و شیر

آموزش رفع پف چشم

آموزش رفع پف چشم

   بسیاری از خانم ها در زیر چشمان خود حالت پف و برآمدگی دارند. برای از بین بردن این پف و برآمدگی محصولات و ماسک های طیادی وجدو دارد اما توصیه می کنیم از ماسک های طبیع استفاده کنید زیرا از مواد طبیعی تهیه می شوند و هیچگونه عوارضی برای پوست صورت نخواهند داشت. در این ویدیو نحوه تهیه ماسک سیب و شیر را برای از بین برد پف و برآمدگی زیر چشم به شما آموزش می دهیم.
   یک عدد سیب را حلقه حلقه کنید. یکی از حلقه های را از وسط به دو نیم تقسیم کنید. سپس این دو تکه سب را در ظرفی قرار داده و مقداری شیر را روی آن بریزید و چند دقیقه در کشو فریزر قرار دهید تا شیر جذب سیب شود. سپس حلقه های سیب و شیر را زیر چشم ها قرار دهید تا پف چشم از بین برود. شما به سرعت شاهد تغییرات واضحی خواهید بود. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش رفع پف چشمReviewed by سه رخ on Sep 28Rating: 3.5آموزش رفع پف چشمماسک سیب و شیر یکی از پرطرفدارترین و مؤثرترین انواع طبیعی ماسک برای از بین بردن پف زیر چشم هستند که می توان آن را در منزل تهیه کرد. در این ویدیو نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک سیب و شیر یکی از پرطرفدارترین و مؤثرترین انواع طبیعی ماسک برای از بین بردن پف زیر چشم هستند که می توان آن را در منزل تهیه کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *