مدل دادن به مو
ترفند جالب برای مدل مو
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷
آرایش ابرو
آموزش آرایش ابرو
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷

آموزش انواع شینیون مو

شینیون مو

آموزش انواع شینیون مو

آموزش شینیون مو

   شینیون یکی از زیباترین مدل های آرایش مو است که امروزه برای عروس خانم ها بییشتر مورد استفاده قرار می گیرد. شینیون مو دارای انواع مختلفی است که با توجه به سلیقه و علاقه شما می تواند متفاوت باشد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه با توجه به فرم صورت، میزان کوتاهی و بلندی مو، میزان حجم موها انواع شینیون ها را بر روی سر اجرا می کنند. البته برخی از مدل های شینیون را می توانید خودتان در منزل به راحتی درست کنید. فقط کافی است این مدل ها را آموزش ببینید و کمی حوصله به خرج دهید. 
   در این ویدیو سه مدل شینیون بسیار زیبا را به شما آموزش می دهیم که بسیار ساده و راحت است. فقط کافی است به موها و میزان بلندی آن ها مسلط باشید. برای درست کردن این شینیون ها سعی کنید از کش موهای باریک استفاه کنید. بسیاری از این شینیون ها را می توانید با گل های طبیعی و یا گیره های نگین دار مو تزئین کنید. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش انواع شینیون موReviewed by سه رخ on Sep 22Rating: 3.0آموزش انواع شینیون موشینیون مو دارای انواع مختلفی است که باید با توجه به میزان کوتاهی و بلندی مو و و حجم موها مدل ان را انتخاب نمود و بر روی موها اجرا نمود. در این ویدیو انواع شینیون مو را آموزش می دهیم.

شینیون مو دارای انواع مختلفی است که باید با توجه به میزان کوتاهی و بلندی مو و و حجم موها مدل ان را انتخاب نمود و بر روی موها اجرا نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *