ماسک براق کننده مو
ماسک مو با موز و آووکادو
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶
حدیدترین مدل آرایش
آموزش آرایش جذاب
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶

آموزش مدل کوتاهی مو

آموزش مدل موی کوتاه

آموزش مدل کوتاهی مو

آموزش مدل کوتاهی مو

   بسیاری از آرایشگران در ارایشگاه مدل های زیبایی برای موهای کوتاه در ژورنال ها و حتی نمونه کارهای خود دارند. امروزه مدل موهای کوتاه نیز بسیار پرطرفدارتر بوده و خانم ها بیشتر از انواع مدل های موی کوتاه استقبال می کنند. البته اینکه مدل موی کوتاهی را برای خود در نظر بگیرید باید ابتدا به فرم صورت و چهره خود توجه کنید و مطمئن شوید که مدل موی انتخابی با صورت شما هخوانی دارد. 
   افرادی که در آرایشگاه موهای مشتری های خود را کوتاه می کنند معمولا مدل های مختلف را از قبل به مشتری نشان می دهند و با او هماهنگ می کنند که چه مدلی را بیشتر می پسندد و یا چه مدلی بیشتر با چهره او همخوانی دارد. در این ویدیو نحوه کوتاهی برای یک مدل موی کوتاه را به شما آموزش می دهیم.

آموزش مدل کوتاهی موReviewed by سه رخ on Feb 7Rating: 3.0آموزش مدل کوتاهی موبرای کوتاه کردن موها باید ابتدا به فرم چهره خود توجه کنید تا تناسب مناسب با مدل مو برقرار باشد و حتما برای آرایش مو از براشینگ استفاده نمایید. در این ویدیو نحوه کوتاهی مو را آموزش می دهیم.

برای کوتاه کردن موها باید ابتدا به فرم چهره خود توجه کنید تا تناسب مناسب با مدل مو برقرار باشد و حتما برای آرایش مو از براشینگ استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *