تکنیک های آرایشی
ترفندهای آرایشی
مرداد ۳۱, ۱۳۹۷
طراحی سرامیکی ناخن
طراحی لاک ناخن سرامیکی
شهریور ۱, ۱۳۹۷

آموزش میکاپ عربی

آموزش آرایش عربی

آموزش میکاپ عربی

آموزش میکاپ عربی

   آرایش و میکاپ عربی یکی از پرطرفدارترین انواع آرایش است. در این نوع آرایش تمرکز بیشتر بر روی چشم ها می باشد. خط چشم های کشیده و سایه های تیره و روشن و ریمل مشکی از مشخصه های اصلی این نوع آرایش است. در این نوع آرایش باید سعی کنید چشمانتان را به گونه ای آرایش کنید که زیبایی ان ها دو چندان شود. خط چشم را به صورت کشیده و باریک پشت پلک بکشید تا فضای کافی برای آرایش و طراحی سایه را داشته باشید.
   در این ویدیو مدلی از ارایش عربی را به شما آموزش می دهیم که در آن چشم ها بیشتر آرایش شده و از رژگونه ی کمرنگی استفاده می شود و لب ها را با رژلب کمرنگی آرایش می کنند. ابروها نیز تکمیل کننده آرایش چشم می باشند که باید آن ها را مرتب کرده و به صورت زیبا آرایش کنید. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش میکاپ عربیReviewed by آرایشگاه on Aug 23Rating: 3.0آموزش میکاپ عربیآرایش عربی یکی از زیباترین مدل های آرایش صورت است که در آن تمرکز آرایش بر روی چشم ها می باشد و بقیه اعضای صورت آرایش لایتی دارند. در این ویدیو این مدل آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش عربی یکی از زیباترین مدل های آرایش صورت است که در آن تمرکز آرایش بر روی چشم ها می باشد و بقیه اعضای صورت آرایش لایتی دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *