آرایش ابرو
آموزش آرایش ابرو
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷
مدل بستن شال
آموزش بستن مدل شال
مهر ۳, ۱۳۹۷

آموزش گریم دخترانه

میکاپ دخترانه

آموزش گریم دخترانه

آموزش گریم دخترانه

   گریم و میکاپ جزء خدمات تخصصی هر سالن آرایشی است که توسط افراد متخصص و باتجربه انجام می شود. اما آرایش و گریم یک تکنیک ساده نیست بلکه پیجیدگی های خاص خود را دارد و شامل انواع مختلفی است. به طور مثال گریم و میکاپی که برای عروس خانم ها انجام می شود با گریم و میکاپ دختران جوان بسیار فرق دارد. شما در آرایش عروس سعی دارید زیبایی منحصر به فردی در فرد ایجاد کنید تا در شب عروسی بیشتر از سایر خانم ها جمع به چشم آید اما در آرایش و گریم دخترانه سعی بر این است که چهره ای جذاب و زیبا در عین حال دخترانه برای فرد ایجاد کنیم.
   در این ویدیو مراحل آرایش و گریم دخترانه را به شما آموزش می دهیم. در این گریم بیشتر سعی داریم حالت دخترانه و طبیعی چهره حفظ شود. به همین دلیل از رنگ های لایت و ملایم برای آرایش استفاده کردیم. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش گریم دخترانهReviewed by آرایشگاه on Sep 24Rating: 3.5آموزش گریم دخترانهگریم دخترانه شامل رنگ های لایت و آرایشی طبیعی است تا در عین زیبا تر شدن چهره و حالت صورت، طبیعی بودن و سن سال فرد در تناسب با آرایش رعایت شود. در این ویدیو گریم دخترانه را به شما آموزش می دهیم.

گریم دخترانه شامل رنگ های لایت و آرایشی طبیعی است تا در عین زیبا تر شدن چهره و حالت صورت، طبیعی بودن و سن سال فرد در تناسب با آرایش رعایت شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *