طراحی سرامیکی ناخن
طراحی لاک ناخن سرامیکی
شهریور ۱, ۱۳۹۷
ماسک تقویت مو
آموزش ترفند تقویت مو
شهریور ۳, ۱۳۹۷

طراحی لاک مدل آناناس

طراحی آناناس برای ناخن

طراحی لاک مدل آناناس

طراحی لاک مدل آناناس

   برای طراحی ناخن ها انواع و اقسام مختلفی از رنگ ها و طرح ها وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. بسیاری از دختر خانم های جوان و حتی نوجوان از رنگ های شاد و طرح میوه های برای طراحی ناخن خود استفاده می کنند. در فصل تابستان طرح های میوه ای بیشترین طرفدار را دارند. یکی از این طرح ها میوه آناناس است. طراحی این مدل بر روی ناخن ها کار سختی نیست و زیبایی و جذابیت خاصی به ناخن های شما می بخشد. 
   مدل آنانس به دلیل رنگ زرد روشنی که برای آن استفاده می شود ناخن های شما را بیش از قبل نمایان می سازد. برای این مدل طراحی بهتر است ناخن های شمال حالت مربعی داشته باشد تا بتوانید به راحتی ناخن ها را طراحی کنید. این مدل برای دختر خانم های نوجوان و کودکان خردسال بسیار مناسب می باشد. برای آموزش بیشتر در مورد این مدل لاک ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

طراحی لاک مدل آناناسReviewed by سه رخ on Aug 24Rating: 3.0طراحی لاک مدل آناناسطراحی لاک مدل آناناس یکی از طراحی های بسیار پرطرفدار برای دختران نوجوان و خردسال است که بر روی ناخن مربعی شکل انجام می شود. در این ویدیو طراحی لاک مدل آناناس را آموزش می دهیم.

طراحی لاک مدل آناناس یکی از طراحی های بسیار پرطرفدار برای دختران نوجوان و خردسال است که بر روی ناخن مربعی شکل انجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *