آموزش ترفند آرایش چشم
ترفند آرایش چشم
مرداد ۲۶, ۱۳۹۷
آموزش تهیه ماسک خاک رس
ماسک رفع جوش صورت
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷

طراحی لاک ناخن با کروم

طراحی کروم ناخن

طراحی لاک ناخن با کروم

طراحی لاک ناخن با کروم

   طراحی ناخن ها با استفاده از لاک کروم امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در واقع این نوع لاک به گونه ای است که شما تصویر خود را در آن بر روی ناخن خواهید دید مانند لاک آیینه ای. در این طرح ابتدا یک لاک پایه بر روی ناخن ها زده می شود سپس با استفاده براش مخصوص مواد کروم بر روی ناخن زده شده و با استفاده از تاپ کات آن را فیکس می کنند. 
   فقط باید در نظر داشته باشید با استفاده از براش تمام پودر کروم را بر روی ناخن پخش کنید و بعد از تاپ کات استفاده نمایید. از لاک کروم برای انواع طراحی های ناخن استفاده می شود. این لاک را می توان به صورت ترکیبی و حتی در رنگ های متنوع نیز استفاده نمود. توصیه می کنیم برای زدن این نوع لاک به آرایشگاه معتبر مراجعه کنید. برای دیدن آموزش بیشتر در مورد لاک کروم ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

طراحی لاک ناخن با کرومReviewed by سه رخ on Aug 20Rating: 3.0طراحی لاک ناخن با کرومطراحی ناخن با استفاده از لاک کروم یکی از جدید ترین و پرطرفدار ترین انواع دیزاین های ناخن است که جذابیت خاصی به ناخن ها می بخشد. در این مقاله طراحی لاک ناخن با کروم را به شما آموزش می دهیم.

طراحی ناخن با استفاده از لاک کروم یکی از جدید ترین و پرطرفدار ترین انواع دیزاین های ناخن است که جذابیت خاصی به ناخن ها می بخشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *