آموزش تهیه ماسک خاک رس
ماسک رفع جوش صورت
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷
تکنیک های آرایشی
ترفندهای آرایشی
مرداد ۳۱, ۱۳۹۷

سه ماسک سیب زمینی برای پوست صورت

آموزش ماسک سیب زمینی

سه ماسک سیب زمینی برای پوست صورت

سه ماسک سیب زمینی برای پوست صورت

   ماسک سیب زمینی یکی از ماسک های پرطرفدار برای ترمیم و تقویت پوست صورت است و این ماسک را در منزل به راحتی می توانید تهیه کنید. سیب زمینی دارای خواص بسیار زیادی برای پوست است که اصلی ترین آن جوانسازی و تقویت رفع چین و چروک صورت است. البته سیب زمینی را می توان با انواع مواد دیگر مخلوط کرده و مشکلات پوستی را با آن ها برطرف نمود. در این ویدیو نحوه استفاده از ماسک های مختلف سیب زمینی را به شما آموزش می دهیم. شما می توانید سیب زمینی را با عسل مخلوط کرده و به پوست خود بزنید. بعد از مدت ده دقیقه صورت خود را شسته و با مرطوب کننده صورت خود را مرطوب کنید.
   همچنین می توانید سیب زمینی را با آب لیمو مخلوط کرده و به پوست خود بزنید. البته خود سیب زمینی را می توان به تنهایی نیز استفاده کرد. به این صورت که سیب زمینی را حلقه حلقه کنید و به پوست خود بمالید. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده فرمایید. 

سه ماسک سیب زمینی برای پوست صورتReviewed by آرایشگاه on Aug 22Rating: 2.5سه ماسک سیب زمینی برای پوست صورتسیب زمینی را با مواد مختلف دیگری می توان مخلوط کرد و انواع ماسک های تقویتی و جوانسازی برای پوست صورت تهیه نمود. در این ویدیو نحوه تهیه سه ماسک سیب زمینی را به شما آموزش می دهیم.

سیب زمینی را با مواد مختلف دیگری می توان مخلوط کرد و انواع ماسک های تقویتی و جوانسازی برای پوست صورت تهیه نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *