بهترین روش صاف کردن مو
آموزش اتو کردن موی کوتاه
تیر ۱۰, ۱۳۹۷
طراحی ناخن
طرح اکلیلی ناخن
تیر ۱۰, ۱۳۹۷

کشیدن خط چشم با چسب نواری

ترفند کشیدن خط چشم

کشیدن خط چشم با چسب نواری

کشیدن خط چشم با چسب نواری

   خط چشم تقریبا یکی از سخت ترین مراحل آرایش چشم است که نیاز به دقت و تمرین زیادی دارد. البته آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه زنانه به راحتی و با سرعت انواع خط چشم را بر روی صورت پیاده سازی می کنند. شاید به دلیل همین سخت بودن، شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی انواع خط چشم های ماژیکی و مدادی را تولید کردند تا شاید به کمک آن ها بتوان سریع تر و راحت تر خط چشمی زیبا کشید. 
   برای کشیدن خط چشم برای افراد مبتدی روش ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که در این ویدیو یکی از آن ها را به شما اموزش می دهیم. برای کشیدن خط چشمی سریع وزیبا می توانید از چسب نواری استفاده کنید. به این صورت که دو تیکه چشب را در گوشه خارجی چشم یکی زیر چشم و دیگری را بالای پلک قرار داده و با استفاده از سایه محل باقی مانده را پر می کنید. سپس چسب ها را برداشته و با استفاده از خط چشم ماژیکی یا مدادی خط چشم را تکمیل و مرتب کنید.  برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده فرمایید. 

کشیدن خط چشم با چسب نواریReviewed by سه رخ on Jul 1Rating: 3.0کشیدن خط چشم با چسب نواریبرای کشیدن خط چشم راهکارها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آرایشگر خود بیاموزید و با استفاده از آن ها آرایشی زیبا برای چشم ها خلق کنید. در این ویدیو کشیدن خط چشم با چسب نواری را به شما آموزش می دهیم.

برای کشیدن خط چشم راهکارها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آرایشگر خود بیاموزید و با استفاده از آن ها آرایشی زیبا برای چشم ها خلق کنید.

1 دیدگاه

  1. donya گفت:

    khaili jalebe mn khodamam emtehan kardam

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *