طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن مرمری
آذر ۱۲, ۱۳۹۷
آموزش وکس کردن صورت
آذر ۱۴, ۱۳۹۷

آرایش عروس لایت

آرایش اروپایی عروس

آرایش عروس لایت

آرایش عروس لایت

   امروزه برای آرایش عروس خانم ها بیشتر از رنگ های صورتی کم رنگ، هلویی و رنگ های کرم استفاده می شود. البته برای ارایش چهره عروس خانم ها مدل های مختلفی وجود دارد. اما این روزها آرایش اروپایی که آرایشی لایت و کاملاً دخترانه است در بین عروس خانم ها و در ارایشگاه مد شده است. در این نوع آرایش معمولا از رنگ های جیغ و پر زرق و برق استفاده نمی شود و بیشتر رنگهایی گرم و مات استفاده می شود.
   در این ویدیو مدلی بسیار ساده و در عین حال زیبا و شیک از ارایش عروس را به شما آموزش می دهیم که برای دختر خانم هایی که تمایل دارند در مراسم عروسی خود تغییرات آنچنانی نداشته باشند بسیار مناسب است. در این نوع ارایش بیشتر سعی می شود ححالت طبیعی و دخترانه چهره حفظ شود و صرفا با استفاده از لوازم آرایش نواقص صورت برطرف شده و حالتی ملیح و زیبا به چهره داده می شود. بسیاری از آرایشگران با تجربه در آرایشگاه این مدل آرایش را برای عروس خانم ها پیشنهاد می دهند. برای آموزش این مدل آرایش ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آرایش عروس لایتReviewed by آرایشگاه on Dec 4Rating: 3.0آرایش عروس لایتآرایش لایت برای عروس خانم ها یک مدل ارایش اروپایی است که در ان حالت طبیعی و دخترانه چهره حفظ شده و زیبایی طبیعی به صورت داده می شود. در این ویدیو این مدل آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش لایت برای عروس خانم ها یک مدل ارایش اروپایی است که در ان حالت طبیعی و دخترانه چهره حفظ شده و زیبایی طبیعی به صورت داده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *