آرایش اروپایی عروس
آرایش عروس لایت
آذر ۱۳, ۱۳۹۷
ترفندهای زیبایی
آموزش آرایش با مواد طبیعی
آذر ۱۵, ۱۳۹۷

آموزش وکس کردن صورت

آموزش وکس کردن صورت

آموزش وکس کردن صورت

   وکس کردن صورت یکی از روش های رفع موهای زائد است که امروزه در بیشتر آرایشگاه ها و سالن های زیبایی انجام می شود. البته شما با تهیه وسایل مورد نیاز می توانید به راحتی در منزل از این روش برای رفع موهای زائد صورت استفاده کنید. این روش علاوه بر از بین بردن موهای صورت موجب لایه برداری پوست شده و سلول های مرده سطح پوسظت را از بین می برد. روش وکس کردن صورت تا حدودی مانند اپیلاسیون است اما کمی ساده تر و راحت تر. در این ویدیو نحوه وکس کردن صورت را به صورت کامل به شما آموزش می دهیم. 
   برای وکس صورت شما به روغن بچه، الکل طبی، پنپه، کاردک چوبی و وکس سکه ای نیاز دارید. وکس را داخل دستگاه مخصوص بیندازید تا آب شود. پنبه را به الکل آغشته کرده و صورت خود را از هر گونه آلودگی و آرایش پاک کنید. مواد گرم شده داخل دستگاه را با کاردک چوبی بر روی پوست بمالید و بعد از خشک شدن وکس را از روی صورت بردارید. پس از اینکه تمامی موهای زائد از بین رفتند با استفاده از روغن بچه پوست صورت خود را ماساژ دهید. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش وکس کردن صورتReviewed by آرایشگاه on Dec 5Rating: 2.5آموزش وکس کردن صورتوکس صورت یکی از روش های رفع موهای زائد صورت است که هم در ارایشگاه و هم در منزل قابل انجام است و به راحتی پوست شما را تمیز و لایه برداری می کند. در این ویدیو نحوه وکس صورت را به شما آموزش خواهیم داد.

وکس صورت یکی از روش های رفع موهای زائد صورت است که هم در ارایشگاه و هم در منزل قابل انجام است و به راحتی پوست شما را تمیز و لایه برداری می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *