آموزش وکس کردن صورت
آذر ۱۴, ۱۳۹۷
ماسک صورت
ماسک رفع لک صورت
آذر ۱۵, ۱۳۹۷

آموزش آرایش با مواد طبیعی

ترفندهای زیبایی

آموزش آرایش با مواد طبیعی

آموزش آرایش با مواد طبیعی

   مواد آرایشی معمولاً شیمیایی هستند و همین مواد شیمیایی می توانند به مرور به پوست و اعضای صورت شما آسیب وارد کنند. بسیاری از خانم ها تمایل دارند از لوارزم آرایش ارگانیک استفاده کنند. اما لوازم آرایش ارگانیک نیز به دلیل قیمت بالایی که دارد برای تمام خانم ها در دسترس نیست. به همین دلیل می توانید با استفاده از مواد طبیعی که در منزل دارید لوازم آرایشی طبیعی برای خود تهیه کنید. 
   برای رژلب می توانید از تمشک استفاده کنید به این صورت که تمشک ها را له کرده و در ماکروفر حرارت دهید و با مقداری روغن زیتون مخلوط کنید سپس برای رنگ لب ها از آن استفاده کنید. برای رنگ کردن ابروها می توانید مقداری قهوه را با آب مخلوط کرده و به ابروها بزنید و بعد از مدت زمان سی دقیقه ابروهای خود را بشویید. برای برنزه کردن پوست بدن نیز می توان مقداری قهوه را با کرم بدن مخلوط کرده و به بدن خود بزنید و متوجه خواهید شد که رنگ بدن شما تغییر کرده است. برای نحوه تهیه این مواد آرایشی می توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش آرایش با مواد طبیعیReviewed by سه رخ on Dec 6Rating: 3.5آموزش آرایش با مواد طبیعیبرای آرایش صورت و بدن می توانید از مواد آرایشی طبیعی و ارگانیک استفاده کنید که این محصولات را می توان در منزل نیز تهیه نمود. در این ویدیو نحوه آرایش با مواد طبیعی را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش صورت و بدن می توانید از مواد آرایشی طبیعی و ارگانیک استفاده کنید که این محصولات را می توان در منزل نیز تهیه نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *