ترفندهای زیبایی
آموزش آرایش با مواد طبیعی
آذر ۱۵, ۱۳۹۷
آموزش مدل شینیون ساده
آذر ۱۶, ۱۳۹۷

ماسک رفع لک صورت

ماسک صورت

ماسک رفع لک صورت

ماسک رفع لک صورت

   برای از بین بردن لکه های صورت و جای جوش محصولات مراقبت پوست زیادی در بازار وجود دارد که می توانید از ان ها استفاده کنید. البته در صورتی که وضعیت پوست شما وخیم است بهتر است قبل از هر کاری به متخصص پوست مراجعه کنید. در غیر این صورت می توانید از انواع ماسک ها و محصولات مراقبت پوست استفاده کنید. در این ویدیو ما ماسکی طبیعی و خانگی را به شما اموزش می دهیم. این ماسک یکی از بهترین انواع ماسک برای رفع لکه و کک و مک صورت است که تمامی لکه های پوست و جای جوش را از بین می برد. این ماسک به دلیل لایه برداری سطحی که از پوست انجام می دهد موجب شفافیت پوست شده و تأثیر آن را بعد از یک ماه استفاده بر روی پوست خود مشاهده خواهید کرد. برای تهیه این ماسک خانگی به مواد زیر نیاز دارید: 
- آرد نخودچی ۱ قاشق غذا خوری
- زردچوبه یک چهارم قاشق غذا خوری 
- ماست دو قاشق غذا خوری 
- روغن بادام شیرین یک چهارم قاشق غذا خوری 
   مواد فوق را باهم مخلوط کرده و سپس بر روی پوست خود بزنید. ماسک باید به مدت 20 دقیقه بر روی پوست بماند سپس زمانی که ماسک بر روی پوست خشک شد با دست نمدار روی صورت ماساژ دهید و سپس با آب ولرم بشویید. از روغن بادام شیرین استفاده کنید. به جای ماست از شیر هم می توان استفاده کرد. تست حساسیت برای همه ماسک ها را روی بازو انجام دهید و حتما هم بعد از استفاده از ماسک از آبرسان متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. برای زردی زرچوبه ،می توان از پنبه و گلاب یا شیر استفاده کرد یا از عطاری زردچوبه مخصوص ماسک تهیه نمایید. این ماسک را دو تا سه بار در هفته می توان استفاده کرد. 

ماسک رفع لک صورتReviewed by آرایشگاه on Dec 6Rating: 2.5ماسک رفع لک صورتبرای رفع لک و جای جوش می توان از ماسک های خانگی استفاده کرد و علاوه بر رفع کک و مک پوست را نیز لایه برداری کنید. در این ویدیو ماسک رفع لک صورت را به شما آموزش می دهیم.

برای رفع لک و جای جوش می توان از ماسک های خانگی استفاده کرد و علاوه بر رفع کک و مک پوست را نیز لایه برداری کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *