ماسک صورت
ماسک رفع لک صورت
آذر ۱۵, ۱۳۹۷
مدل مو برای زیر مقنعه
آذر ۱۷, ۱۳۹۷

آموزش مدل شینیون ساده

آموزش مدل شینیون ساده

آموزش مدل شینیون ساده

   شینیون یکی از روش های جدید برای آرایش موها است که اصول و دستوراعمل خاصی ندارد تنها بر اساس ذوق و سلیقه شما طراحی می شود. برخی از افراد تصور می کنند برای انجام شینیون فقط باید به آرایشگاه مراجعه کنند و توسط شینیون کار انجام شود. اما شما به راحتی می توانید شینیون های مختلفی را در منزل بر روی موهای خود پیاده سازی کنید. شینیون دارای انواع مختلفی است و بسته به میزان حجم موهای شما و کوتاهی و بلندی آن ها می توانید مدل های مختلفی برای موهای خود طراحی کنید. 
   در این ویدیو طراحی زیبایی برای شینیون را به شما آموزش می دهیم که در کمتر از یک دقیقه بر روی موها پیاده سازی می شود. این مدل شینیون مدلی نیمه باز برای موها است و موها طرحی ساده و در عین حال شیک و زیبا خواهند داشت. برای این مدل شینیون فقط کافی است موهای خود را به سه دسته تقسیم کنید و آن ها را با کش موی ریز ببندید. برای اموزش نحوه بستن و مدل دادن به موها ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش مدل شینیون سادهReviewed by آرایشگاه on Dec 7Rating: 2.5آموزش مدل شینیون سادهبرای مدل دادن و شینیون موها روش های مختلفی وجود دارد و می توانید مدلی زیبا برای موهای خود طراحی کنید و زیبایی خود را دوچندان کنید. در این ویدیو مدلی ساده از شینیون را آموزش می دهیم.

برای مدل دادن و شینیون موها روش های مختلفی وجود دارد و می توانید مدلی زیبا برای موهای خود طراحی کنید و زیبایی خود را دوچندان کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *