آموزش مدل شینیون ساده
آذر ۱۶, ۱۳۹۷
رفع چربی مو
آموزش رفع چربی مو
آذر ۱۷, ۱۳۹۷

مدل مو برای زیر مقنعه

مدل مو برای زیر مقنعه

مدل مو برای زیر مقنعه

   خانم های دانشجو و افرادی که شاغل هستند برای حضور در محل کار خود در کشور ایران باید از پوشش مقنعه استفاده کنند. مقنعه ها نیز انواع متفاوتی دارد اما برای اینکه بتوان با مقنعه هم چهره ای زیبا و جذاب داشته باشید می توانید مدلی زیبا و مناسب برای موهای خود انتخاب کنید. برخی از دانشجویان از مدل های ساده برای موهای خود استفاده می کنند و برخی نیز تمایل دارند تا مقداری به موها مدل دهند.
   در این ویدیو ما مدلی زیبا از بافت جلوی موی سر را به شما اموزش می دهیم که می توانید این بافت را در یک طرف مو و به صورت ریز بر روی موها پیاده سازی کنید. این بافت بسیار ساده و زیباست و چهره شما را جذاب تر می سازد. برای بستن موها در این بافت به کش های چهل گیس نیاز دارید. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

مدل مو برای زیر مقنعهReviewed by آرایشگاه on Dec 8Rating: 2.5مدل مو برای زیر مقنعهجهت مدل دادن به موها در زیر مقنعه روش ها و مدل های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها چهره خود را جذاب تر سازید. در این ویدیو مدلی زیبا برای موها در زیر مقنعه آموزش می دهیم.

جهت مدل دادن به موها در زیر مقنعه روش ها و مدل های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها چهره خود را جذاب تر سازید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *