کرم بدن
آموزش کرم بدن خانگی
آذر ۱۱, ۱۳۹۷
طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن مرمری
آذر ۱۲, ۱۳۹۷

آموزش رنگ کردن ابرو

رنگ ابرو

آموزش رنگ کردن ابرو

آموزش رنگ کردن ابرو

   بسیاری از خانم ها برای رنگ کردن ابروها خود به آرایشگاه مراجعه می کنند. اما برای رنگ کردن ابروها می توانید در منزل نیز اقدام کنید. البته رنگ کردن ابرو نیاز به مهارت خاصی ندارد اما باید خیلی دقت کنید تا تارهای ابرو و پوست اطراف ابروی خود را نسوزانید. در این ویدیو نحوه رنگ کردن ابروها را به شما آموزش می دهیم. برای رنگ کردن ابروها قبل از هر چیزی دور ابروها را با وازلین چرب کنید تا اگر رنگ به پوست برخورد کرد پوست شما رنگی نشود. انجام این کار  زمانی که از رنگ ابروی تیره استفاده می کنید بسیار ضروری است. 
   اگر قصد دارید رنگ ابروهای خود را روشن کنید بهتر است مقداری رنگ مدیا شماره M6-7.2 را با مقداری اکسیدان شماره 2 یا 9% مخلوط کنید. سپس رنگ را با استفاده از برس یا شانه دم باریک به ابروهای خود بزنید. پس از ده دقیقه اروها را با پنبه پاک کرده و سپس با آب سرد بشویید. سپس با محصولات سریتا ابروی خود را تقویت کنید. تقویت کننده ابروی سریتا یکی از بهترین محصولات برای تقویت و افزایش رشد موهای ابرو است. 

آموزش رنگ کردن ابروReviewed by سه رخ on Dec 3Rating: 2.5آموزش رنگ کردن ابروبرای رنگ کردن ابروها لازم نیست هر بار به آرایشگاه مراجعه کنید و هزینه زیادی را صرف رنگ ابروها کنید بلکه به راحتی می توانید در منزل این کار را انجام دهید. در این مقاله رنگ کردن ابرو را به شما آموزش می دهیم.

برای رنگ کردن ابروها لازم نیست هر بار به آرایشگاه مراجعه کنید و هزینه زیادی را صرف رنگ ابروها کنید بلکه به راحتی می توانید در منزل این کار را انجام دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *