آموزش حجم دهی لب
آذر ۱۱, ۱۳۹۷
رنگ ابرو
آموزش رنگ کردن ابرو
آذر ۱۲, ۱۳۹۷

آموزش کرم بدن خانگی

کرم بدن

آموزش کرم بدن خانگی

آموزش کرم بدن خانگی

   کرم بدن یکی از محصولات مراقبت از پوست است که موجب رفع چین و چروک های سطح پوست شده و تیرگی های بدن را از بین می برد. در بازار انواع کرم های بدن وجود دارد که می توانید از آن ها برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید. البته شما می توانید در منزل با استفاده از مواد طبیعی و در دسترس کرم بدن خانگی تهیه کنید. برای تهیه این کرم به 1/4 پیمانه موم زنبور عسل، 1/2 روغن نارگیل و 1/2 روغن زیتون نیاز دارید.
   این مواد را در ظرفی شیشه ای ریخته و این ظرف شیشه ای را درون ظرف دیگری قرار دهید داخل ظرف بزرگتر را آب بریزید و بر روی حرارت قرار دهید تا موم ها آب شوند. سپس مواد را خارج کرده و آنقدر هم بزنید تا از حالت مایع به حالت جامد تغییر شکل داده و حالت کرم بدن پیدا کند. سپس آن را به پوست بدن خود بزنید. این روغن به دلیل روغن های گیاهی که در ساختار خود دارد موجب ترمیم و تقویت پوست خواهد شد. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش کرم بدن خانگیReviewed by آرایشگاه on Dec 2Rating: 3.5آموزش کرم بدن خانگیکرم بدن یکی از پرطرفدارترین محصولات مراقبت از پوست است که موجب ترمیم و تقویت پوست شده و تیرگی های پوست را از بین می برد. در این ویدیو نحوه تهیه کرم بدن خانگی را آموزش می دهیم.

کرم بدن یکی از پرطرفدارترین محصولات مراقبت از پوست است که موجب ترمیم و تقویت پوست شده و تیرگی های پوست را از بین می برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *