طراحی ناخن
آموزش طراحی لاک ناخن نگین دار
آذر ۱۱, ۱۳۹۷
کرم بدن
آموزش کرم بدن خانگی
آذر ۱۱, ۱۳۹۷

آموزش حجم دهی لب

آموزش حجم دهی لب

آموزش حجم دهی لب

   بسیاری از خانم های ایرانی لب های باریکی دارند که برای حجم دهی به آن ها به سراغ تزریق ژل لب و سایر روش های جراحی می روند. اما جالب است بدانید با استفاده صحیح از ترفندهای ارایشی می توانید حجم قابل توجهی به لب های خود بدهید. استفاده از این ترفندها برای حجم دهی و آرایش لب ها هیچ گونه عوارضی نداشته و کاملاً موقتی است و شما را در مهمانی ها و مراسم زیباتر و جذاب تر نشان می دهد.
   برای اینکه بتوانید با استفاده از آرایش لب های خود را حجیم و برجسته کنید باید از تکنیک کانتورینگ استفاده کنید. کانتورینگ لب ها مانند کانتورینگ صورت با استفاده از دو رنگ روشن و تیره انجام می شود. ابتدا باید با استفاده از خط لب قهوه ای تیره خطوطی که نشان دهنده دور لب هستند را نشان دهید و با استفاده از سایه های روشن می توان نواحی را که نیاز به برجستگی دارد نمایان تر نمود. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید تا متوجه شوید برای حجم دهی لب های خود دقیقا باید چه کاری انجام دهید. 

آموزش حجم دهی لبReviewed by آرایشگاه on Dec 2Rating: 2.5آموزش حجم دهی لببرای حجم دهی و برجسته کردن لب ها می توانید از تکنیک کانتورینگ استفاده کنید و با استفاده از آن لب ها خود را حجیم و زیباتر کنید. در این ویدیو حجم دهی و کانتورینگ لب را آموزش می دهیم.

برای حجم دهی و برجسته کردن لب ها می توانید از تکنیک کانتورینگ استفاده کنید و با استفاده از آن لب ها خود را حجیم و زیباتر کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *