شینیون مو
آموزش شینیون تاج خروسی
آذر ۱۰, ۱۳۹۷
آموزش حجم دهی لب
آذر ۱۱, ۱۳۹۷

آموزش طراحی لاک ناخن نگین دار

طراحی ناخن

آموزش طراحی لاک ناخن نگین دار

آموزش طراحی لاک ناخن نگین دار

   لاک و طراحی ناخن یکی ازر جذاب ترین خدماتی است که در آرایشگاه و سالن های زیبایی ارائه می شود. برای طراحی ناخن ها انواع مختلفی از طرح وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. برخی از خانم ها طرح های ساده برای ناخن را نمی پسندند و تمایل دارند که از طرح های شلوغ و نگین دارد استفاده کنند. ناخن کاران برای طراحی ناخن ها معمولا از نگین های زیبا استفاده می کنند که جلوه خاصی به ناخن می دهد. 
   در این ویدیو مدلی زیبا از لاک ناخن را با استفاده از  لاک صورتی آموزش می دهیم. که بعد از زدن لاک و خشک شدنم آن بر روی ناخن طرحی زیبا برای قرار گرفتن نگین بر روی ناخن تعبیه می شود. با توجه به رنگ و مدل نگینی که برای ناخن ها استفاده می کنید می توانید از انواع طرح ها استفاده کنید. این طرح بیشتر از هر چیزی به ذوق و سلیقه شما در این زمینه بستگی دارد. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش طراحی لاک ناخن نگین دارReviewed by آموزش طراحی لاک ناخن نگین دار on Dec 2Rating: 3.0سه رخطراحی ناخن ها با استفاده از لاک و نگین یکی از متدوال ترین انواع طرح ها در آرایشگاه است که برای خانم ها از آن استفاده می کنند. در این ویدیو طراحی لاک ناخن نگین دار را به شما آموزش می دهیم.

طراحی ناخن ها با استفاده از لاک و نگین یکی از متدوال ترین انواع طرح ها در آرایشگاه است که برای خانم ها از آن استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *