مدل شال
آموزش مدل بستن شال
مهر ۲۰, ۱۳۹۷
طراحی ناخن
آموزش طراحی لاک ناخن نگین دار
آذر ۱۱, ۱۳۹۷

آموزش شینیون تاج خروسی

شینیون مو

آموزش شینیون تاج خروسی

آموزش شینیون تاج خروسی

   شینیون یکی از مدل های بسیار زیبا برای آرایش و حالت دادن به موها است که معمولا برای مراسم عروسی و جشن ها و مهمانی های مورد استفاده قرار می گیرد. شینیون انواع مختلف دارد و درست کردن شینیون های مختلف قاعده و قانون خاصی ندارد فقط شما باید با ذوق و سلیقه ای که دارید موها را آرایش منید. در آرایشگاه بیشتر آرایشگران و شینیون کارهای حرفه ای مدل های مختلفی از شینیون را اجرا می کنند. مدل شینیون تاج خروسی یکی از همین مدل های بسیار زیبا و جذاب است.
   برای این مدل شینیون باید از کنار گوش دسته های مو را به سمت عقب بیاورید و با کش بافت چهل گیس موها را ببیندید. وقتی تمام موها را با این شیوه بستید می توانید شینیون های ایجاد شده را با شانه از هم بازکنید. حتی می توانید برای طراحی این مدل مو از نگین ها و گل های طبیعی استفاده کنید. در این ویدیو شینیون تاج خروسی را به شما آموزش می دهیم. 

آموزش شینیون تاج خروسیReviewed by سه رخ on Dec 1Rating: 3.0آموزش شینیون تاج خروسیشینیون تاج خروسی یکی از زیباترین مدل های شینیون است که برای دختر خانم های جوان بسیار مودر استفاده قرار می گیرد . در این ویدیو شینیون تاج خروسی را آموزش می دهیم.

شینیون تاج خروسی یکی از زیباترین مدل های شینیون است که برای دختر خانم های جوان بسیار مودر استفاده قرار می گیرد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *