طراحی دریایی ناخن
طراحی لاک ناخن دریایی
شهریور ۴, ۱۳۹۷
آموزش تکنیک آمبره برای طراحی ناخن
طراحی ناخن تکنیک آمبره
شهریور ۶, ۱۳۹۷

آموزش صحیح رژگونه زدن

آموزش رژگونه زدن

آموزش صحیح رژگونه زدن

آموزش صحیح رژگونه زدن

   بی شک رژگونه یکی از جذاب ترین محصولالت آرایشی است. زیرا با کمک آن می توانید گونه های خود را رنگ دهید و حتی ان ها را حجیم تر نشان دهید. اما اینکه دقیقه کجای گونه را با رژگونه بپوشانید مهم است. بسیاری از خانم ها دقیقا محل رژگونه را نمیشناسند به همین دلیل بعد از ارایش گونه هایی سرخ و نامنظم خواهند داشت. پوشاندن دو طرف صورت به معنای رژگونه زدن نیست.
   در این ویدیو محل صحیح رژگونه را به شما آموزش می دهیم. ابتدا شما باید با استفاده از انگشتان دست خود خط رژگونه را بر روی گونه پیدا کنید. سپس محل قرار گیری رژگونه را مشخص کنید. در فیلم نحوه پیدا کردن خط گونه و محل رژگونه به وضوح آموزش داده شده است. بعد از زدن رزگونه حتما با یک براش تمیز چودر رژکونه را کمرنگ تر و محو کنید تا چهره ای طبیعی و زیباتر داشته باشید. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش صحیح رژگونه زدنReviewed by آرایشگاه on Aug 27Rating: 3.0آموزش صحیح رژگونه زدنبرای اینکه بتوانید رژگونه اصولی بزنید و گونه های خود را برجسته و زیبا کنید با ابتدا خط گونه را بیابید سپس رژگونه بزنید. در این ویدیو نحوه صحیح رژگونه زدن را به شما آموزش می دهیم.

برای اینکه بتوانید رژگونه اصولی بزنید و گونه های خود را برجسته و زیبا کنید با ابتدا خط گونه را بیابید سپس رژگونه بزنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *