آموزش رژگونه زدن
آموزش صحیح رژگونه زدن
شهریور ۵, ۱۳۹۷
جند مدل موی زیبا
مدل شینیون مو کوتاه
شهریور ۹, ۱۳۹۷

طراحی ناخن تکنیک آمبره

آموزش تکنیک آمبره برای طراحی ناخن

طراحی ناخن تکنیک آمبره

طراحی ناخن تکنیک آمبره

   آمبره یکی از تکنیک های رنگ مو است که با استفاده از آن موها از رنگ تیره به سمت رنگ روشن تبدیل می شوند. این تکنیک زیبایی و جذابیت خاصی به موها می بخشد و حجم موها را چندیدن برابر نشان می دهد. اما جالب است بدانید این تکنیک فقط مختص به موها نیست و می توان از ان برای طراحی ناخن ها نیز استفاده نمود. تکنیک آمبره برای ناخن ها به این گونه است که رنگ لاک بیس بر روی ناخن زده می شود سپس با استفاده از طیف رنگی مخالف، رنگ بر روی ناخن به وسیله دستگاه پاشیده می شود.
   این مدل طراحی ناخن در منزل قابل انجام نیست و حتما باید به آرایشگاه زنانه مراجعه کنید تا ناخن کار با استفاده از دستگاه مخصوص رنگ را بر روی ناخن بزند. برای اینکه بتوانید طیف های رنگی مناسبی برای امبره انتخاب کنید باید سعی کنید رنگ ها را با تناژ رنگی مخالف انتخاب کنید. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

 

طراحی ناخن تکنیک آمبرهReviewed by سه رخ on Aug 28Rating: 3.0طراحی ناخن تکنیک آمبره تکنیک آمبره یکی از جدیدترین تکنیک های طراحی ناخن است که در ارایشگاه زنانه توسط ناخن کار انجام می شود. در این مقاله طراحی ناخن تکنیک آمبره را به شما آموزش می دهیم.

تکنیک آمبره یکی از جدیدترین تکنیک های طراحی ناخن است که در ارایشگاه زنانه توسط ناخن کار انجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *