پاک کردن قلم آرایشی
آموزش پاک کردن اسفنج آرایشی
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷
طراحی نخ و سوزن ناخن
آموزش طراحی لاک ناخن نخ سوزن
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷

آموزش تهیه ماسک بابونه

خواص ماسک بابونه

آموزش تهیه ماسک بابونه

آموزش تهیه ماسک بابونه

   بابونه یکی از گیاهان بسیار پرخاصیت برای سلامتی و شادابی پوست است که بسیاری از مردم از چای این گیاه و جوشانده های مختلف آن برای آرامش بدن و ریلکس کردن استفاده می کنند. از این گیاه طبیعی و پر خاصیت می توان انواع ماسک های گیاهی تهیه نمود. در زمان های قدیم بسیاری از افراد برای ترمیم زخم های خود از بابونه استفاده می کردند. بابونه دارای خاصیت ضدچروک و آنتی اکسیدان و آنی باکتریال بسیار بالایی است و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.
   بابونه باعث بسته شدن منافذ پوست شده و به پوست آرامش و نرمی زیادی می بخشد و موجب درمان آفتاب سوختگی سطح پوست می شود و ضد التهاب بوده و موجب رفع سیاهی و پف های زیر چشم خواهد شد. مهم تر از همه اینکه بابونه موجب درمان اگزما پوست شده و جای جوش و اسکار را بر روی پوست کمرنگ خواهد کرد و با جوش ها مبارزه می کند. فراموش نکنید هر بار که از چای های کیسه ای بابونه استفاده کردید آن ها را دور نیندازید و از آن بعنوان ماسک صورت استفاده کنید. 

آموزش تهیه ماسک بابونهReviewed by سه رخ on Sep 1Rating: 3.5آموزش تهیه ماسک بابونهبابونه یکی از گیاهان طبیعی بسیار پرخاصیت است که موجب تقویت و ترمیم پوست شده و آرامش اعصاب شما را افزایش می دهد. در این ویدیو خواص ماسک بابونه را به شما آموزش می دهیم.

بابونه یکی از گیاهان طبیعی بسیار پرخاصیت است که موجب تقویت و ترمیم پوست شده و آرامش اعصاب شما را افزایش می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *